Best Song Ever

poniedziałek, 14 października 2013

Zerrie .

* Oczami Perrie *
Stałam w garderobie w bieliźnie i powoli zakładałam swoje dżinsowe spodnie które miałam mieć na koncercie który zaczynał się za 15 minut. Założyłam biały Top z moim imieniem czyli ' Perrie' wyszłam z ciemnej garderoby i poszłam przytulić się do Jade .
- Perrie co się stało ? - spytała dziewczyna
- Boje się.
- Ale Czego ? Perrie ?
- Że Zayn nie przyjdzie .
Dziewczyna otuliła mnie .
- Przyjdzie.
Było spore zamieszanie wokół nas , makijażyści , styliści . Z Lekka rozbolała mnie głowa od tego szumu i hałasu. Musiałam usiąść i napić się wody.
- Perrie gotowa ? - spytała nasza menagerka.
- Tak już tylko ..
- Co tylko ?
- Nie już .. Już Nic. - spojrzałam na czarny dywan który znajdywał się pode mną.
Poszłam Do Jesy , Leigh-Anne i Jade które stały już z mikrofonami.
- Nie smuć się Perrie - powiedziała uśmiechając się do mnie Leigh.
Pierwszą piosenkę do zaśpiewania była ' Always Be Together. '
- No to wchodzimy dziewczyny - powiedziała Jesy i wszystkie się przytuliłyśmy .
Usiadłyśmy na schodach na scenie jak zawsze to robiłyśmy, ja przeszukiwałam Zayna, ale jak na razie go nie znalazłam ( Włącz )
Swoją zwrotkę zaczęła nasza kochana Leigh . A ja siedziałam smutna i rozglądałam się po widowni. Poczułam jak wylewa mi się z oka malutka łza którą szybko otarłam żeby nie zepsuć występu dziewczynom i fanom . Ale po chwili się usmiechnęłam . Dlaczego ? Bo zauważyłam lekko spóźnionego Zayna który przebijał się przez tłumy fanów i dotarł w pierwszy rząd. Uśmiechnęłam się i pomachałam chłopakowi.
I Podniosłam się bo był refren . Przez cały ok. dwu godzinny koncert byłam już uśmiechnięta i nie spuszczałam oczy z fanów i oczywiście Zayn'a. Chłopak cały czas się uśmiechał i krzyczał moje imię ( bez skojarzeń wy zboczuchy xd )
 Koncert Przebiegł Świetnie . Jestem zadowolona że mam tak kochających mnie przyjaciół, rodzinę, dziewczyny z zespołu , i oczywiście mojego chłopaka Zayna.
Mogę teraz mu  zaufać i wiedzieć że mnie kocha, . Wierzę w to że będziemy razem do końca życia. Że mnie nie ospuści . Kocham Go !
____________
Wera.
I Jak się podoba ? :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz