Best Song Ever

niedziela, 6 października 2013

Louis + 18

Z góry przepraszam że tak dawno nic nie dodawałam .
_____
- Chcesz tą czekoladę ? - spytał chłopak siedzący obok mnie na kanapie.
- Nie Louis ja mam alergię . - odpowiedziałam.
- Jak jej nie zjesz to ci ją wsadzę do buzi .
- Nie zrobisz tego - zachichotałam .
- A Założysz się ? - uśmiechnął się łobuzersko.
Wstałam i uciekłam śmiejąc się przy tym , a chłopak bez kosuzlki gonił mnie. Ja natomiast wlazłąm do łazienki i zamknęłam się w niej i usiadłam na wannie.
- I Co teraz nie otworzysz . Hahaha - wystawiłam języka.
- Zobaczymy jak je otworzę to musisz mi coś obiecać.
- Wszystko ci mogę obiecać bo i tak ich nie otworzysz.
- Chcę seks'u.
_ Jak se chcesz zobaczymy , nie otworzysz ich .
- Zaraz kotku poczekaj.
I Nastała cisza trwała ok. 3 minuty. I Chłopak otworzył drzwi.
- Co ? Ale Przecież . ?!
- No co idziesz ze mną. - chłopak podszedł do mnie i zaczął mnie namiętnie całować
( WŁACZ )
- Jesteś pewnien ? - mruknęłam
- Stu procentowo. - i wrócił do następnej czynności. , zawiesiłam na nim swoje długie nogi i wskoczyłam na niego.
I powędrowaliśmy do naszej wspólnej sypialni. Chłopak zdjął ze mnie moja białą bluzkę i przez chwile wpatrywał się w moje piersi .
- Gotowa ?
- Jak nigdy .
Rzucił mnie na duże łóżko, a ja zajęłam się jego rozporkiem od spodni. zostaliśmy już w samej bieliźnie, więc usiadłam okrakiem na chłopaku i zaczęłam pocierać o jego kroczę co najwyraźniej go podnieciło.
- Nie rozwijasz się za bardzo kochanie . ? - powiedział cicho z lekką chrypką.
- Sam chciałeś więc nie marudź.
Zamknęłam nasze usta w gorącym pocałunku , a on dopierał się do mojego stanika , rozpiął go i rzucił gdzieś w kąt pokoju .
- To tak się bawimy. ? - powiedziałam
A chłopak zaczął całować mój dekolt i zjechał trochę niżej czyli to piersi zaczął gnieść moje sutki które były już twarde ja po ciuchu pomrukiwałam żeby bardziej podniecić bruneta.
Zsunął ze mnie moje majtki, więc byliśmy już oboje nago.
On rozkraczył moje nogi i zaczął całować moje intymne miejsce. Czułam jego język we mnie.  Potem przeszedł wyżej i zwoim kolegą wszedł we mnie , gdzie mocno jęknęłam.
- Cii [T.I]
- Louis .. - mruknęłam.
- Wiem.
Oboje dyszeliśmy , nie wiedziałam że brunet może sprawić mi taką przyjemność.
Chłopak wyszedł ze mnie i zmieniliśmy pozycję na tak zwaną ' 69 ' , przygryzałam lekko główkę jego penisa, a on lekko mruknał , co mnie bardzo podnieciło usiadłam na łóżku okrakiem bo tak kazał mi chłopak .
Wsadził do mojej pochwy trzy palne i zaczął  nimi we mnie ruszać , ja poruszałam się na zewnątrz bardzo powolli , ale za razem bardzo seksownie, chciałam doprowadzić chłopaka do niezłej przyjemności i mam nadzieję że udało mi się to . Louis wyjął ze mnie rękę z moim ' sokiem ' i oblizał palce , jeszcze raz położył mnie na łóżku , rozkraczył rogi i wszedł we mnie powtórzył to pare razy ( więcej niż 20 ) .
Podnieciłam się bardzo , z pewnością tak jak chłopak.
Opadliśmy oboje zdyszeni na łóżko a chłopak okrył nas czerwoną kołdrą w różę.
- Nie zapomnę.
- Ja Też - odpowiedziałam a chłopak pocałował mnie w nos .
* Rok Później *
Urodziłaś idealnego niemowlaka który odziedziczył po swoim tacie czyli William .
Jesteście szczęśliwą rodziną, z dnia na dzień kochanie się coraz bardziej, Louis zaręczył się tobie , i staracie się o drugie dziecko .
___________
Wera.
Poproszę o solidne komentarze xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz