Best Song Ever

piątek, 20 września 2013

Hejoo Tu Wercia ^^

Joł Ludki . :3 Chciałam Napisać Tutaj sobie coś o mnie i jak się będę podpisywała i ogólnie xD
Okej , no to ja Jestem Weronika.
Są dwie Weroniki na stronce więc ja się będę podpisywała ' Wercia ' Bp lubię jak ktoś na mnie tak mówi <3
Jakie będę pisała imaginy. Hm.. Od Razu piszę że wiekszość będą to smutne i + 18 bo na takie mam częściej wenę. ; 333
W opowiadaniech nie będę pisała emotinek ( czy jakoś tak xD ) W Imaginach będą często pojawiały się coś takiego jak ( WŁĄCZ ) . Wtedy prosiłabym o to alby zostało to włączone dla nastroju opowiadania.
Może napiszę jedno opowiadanie w stylu część 1 , część 2.
Nic więcej może nie napiszę . A z resztą i tak mnie bardziej poznacie jak będziecie czytali nasze opowiadania . :3
No to wszystko . <3
____
Wercia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz